Sedmnáct nejčastějších otázek k realizaci akce v Areálu Cucovna

1. Jaká je cena za pronájem Areálu Cucovna a jak zjistím volné termíny? 

V případě pronájmu celého Areálu Cucovna, či jeho části, je zapotřebí vyplnění formuláře ZDE. Ve spodní části této stránky naleznete kalendář obsazenosti a vyberte si volný termín dle svého přání. 

Do 24 hodin vám pošleme potvrzení termínu a cenu za vámi požadovaný typ pronájmu.

2. Jak probíhá check-in a check out v Areálu Cucovna? 

Budeme se snažit Vás co nejméně zdržovat, ale základní administrativa proběhnout musí. S odpovědnými osobami podepíšeme smlouvu o užívání prostor a předávací protokoly inventáře. Celková doba check in a check out je cca 15 - 20 minut. 

3. Pro jaké typy akcí je Areál Cucovna vhodný?  

Svojí polohou a soukromím se Areál Cucovna nejvíce hodí pro pořádání společenský akcí všeho druhu. Mezi nejčastější poptávky patří uspořádání svatby, oslav narozenin, firemních konferencí, teambuildingů, coffee breaků, třídních srazů, rozluček se svobodou atp. 

4. Pro kolik osob je Areál Cucovna vhodný a je možné navýšení ubytovací kapacity? 

Venkovní prostor s pergolou disponuje 60 místy k sezení a v sále je 50 míst. Optimální počet účastníků akce je do 50 osob. Celková plocha Areálu Cucovna je cca 3000 m2. 

V Areálu Cucovna jsou celkem 4 nadstandardně vybavené ubytovací jednotky, které pojmou až 12 osob a disponují soukromými koupelnami a WC. Apartmány i pokoje budete mít kompletně připravené a starosti s povlečením také nechejte na nás. Očekávat můžete skutečně naprosté pohodlí a klid. Více o našem ubytování naleznete ZDE.  

Navýšení kapacity ubytování jsme schopni zajistit za výhodných podmínek v Hotelu Bouček, který se nachází cca 1,5 km od Areálu Cucovna. 

5. Hrozí souběh dvou akcí, pokud si pronajmeme jen část Areálu Cucovna a jsou nějaká omezení u pronájmů? 

Případného souběhu akcí se obávat nemusíte. I kdybyste si pronajali pouze venkovní část a sál s výčepem a kuchyní, tak v tento den bude ubytovací část prázdná. To samé platí i pro pouze ubytované, kteří mají k dispozici venkovní prostor s pergolou. V tento den zůstane společenská budova B zcela uzavřena.  

Jediné omezení je požadavek na pronájem, který by se týkal pouze venkovní části s pergolou. Venkovní prostor samostatně nepronajímáme a je vždy součástí pronájmu s budovou B, ve které je sál s výčepem. Hlavním důvodem jsou zejména toalety, jelikož venkovními toaletami náš Areál nedisponuje. 

6. Jaké služby a servis mohu očekávat při realizaci mé akce?

Naší prioritou je Vaše spokojenost a uděláme maximum, abyste z Areálu Cucovna odjeli spokojeni.  

Příklad uspořádání rodinné oslavy, včetně ubytování:

    • 12 nadstandardně vybavených lůžek v budově A. U nás nepotřebujete nic jiného, než kartáček na zuby a nějaké oblečení. Vybavení našeho ubytování předčí vaše očekávání

    • nikým nerušené prostředí v naprostém klidu

    • rautové/servírované menu 

    • servis kuchaře do 22:30 

    • obsluhu výčepu v budově B s pracovní dobou dle dohody

    • využití společenského sálu pro max. 50 osob

    • kvalitní ozvučení v sále budovy B

    • karaoke a využití projektoru

    • relaxační bonga

    • využití venkovního posezení s pergolou pro 60 osob

    • gril na dřevěné uhlí a elektrický gril např. na sele

    • ruské kuželky, pétanque, líný tenis, dětský bazén, zahradní mikádo, •minigolf

    • využití parkoviště pro 20 vozů

    • spotřebované energie a odvoz veškerých odpadů

7. Je možné realizovat akci v Areálu Cucovna s vlastním občerstvením?   

Tuto možnost nabízíme pouze po dohodě. 

8. Chci zvolit občerstvení od týmu Areálu Cucovna. Jak probíhá realizace?   

Obsluhu máte v ceně pronájmu a odpadne vám spoustu starostí. Vzhledem k tomu, že jsme napojeni na největší distributory nápojů a potravin v ČR, tak vám garantujeme, že nabízené ceny budou mnohdy pod úrovní cen, za kterou byste si zrealizovali akci sami. Naším cílem není nabízet jídlo a pití s restauračními maržemi, ale je jím vaše spokojenost, kterou si od nás odvezete. 

Před samotnou akcí začneme úvodním rozhovorem, který bude rozdělen do dvou částí. Sdělíte nám vaše požadavky ze kterých vzejde nabídka rautu. Ten může být formou bufetu, anebo servírovaný.  Co se týče nápojů, tak obdržíte vzor nápojového lístku včetně cen. Z hlediska jídla a nápojů jste tedy schopni takřka přesně vypočítat, jaké náklady s danou akcí budete mít. Veškeré nespotřebované zboží si samozřejmě v den ukončení akce odvezete.

9. Koho mohu kontaktovat v případě dotazů, či potíží v průběhu akce? 

Kontaktovat nás můžete na telefonu +420602417444

10. Jaké další služby Areál Cucovna nabízí? 

Areál Cucovna nabízí nespočet doplňkových služeb, které naleznete ve spodní části této stránky. Pokud Vám nějaká služba schází, rádi pro vás řešení vymyslíme. 

11. Je povolen vstup domácím mazlíčkům a jsou případná další omezení?   

Ve venkovních prostorách je vstup domácím mazlíčkům povolen, ale vstup do vnitřních prostor je zakázaný. 

Jedním z dalších omezení je kouření. Ve všech vnitřních prostorách Areálu Cucovna je kouření striktně zakázáno. Veškerá další omezení, zejména pro ubytované, naleznete v našem Užívacím řádu ZDE.

12. Jak se postupuje v případě zjištěných škod?    

Součástí Smlouvy o užívání prostor Areálu Cucovna je i Předávací protokol, který podepíše odpovědná osoba. Předávací protokol obsahuje veškeré položky svěřeného inventáře a z tyto položky objednatel odpovídá. Před odjezdem s vámi obsluha Areálu Cucovna veškerý inventář zkontroluje a případné škody zapíše. Další postup se řeší s odpovědnou osobou zcela individuálně.

13. Je v Areálu Cucovna stanoven noční klid? 

Velkým benefitem Areálu Cucovna je jeho poloha. V polích a v naprosté samotě si můžete užít svůj den i s hudbou do pozdních ranních hodin, ale přenos zvuku přes den a v noci se samozřejmě liší. Proto v nočních hodinách doporučujeme rozumnou hlasitost zvukových zařízení. 

14. Je možné použití pyrotechniky na akci v Areálu Cucovna? 

Použití pyrotechniky v Areálu Cucovna dle vyhlášky obce možné není. 

15. Jaké jsou platební podmínky a požadujete kauci?    

Z veškerých rezervací požadujeme uhrazení 30% dohodnuté částky nejdéle do 7 dní od potvrzení rezervace a zbylých 70 % se hradí nejdéle 7 dní před začátkem akce. Storno podmínky naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách ZDE.

Kauce je stanovována individuálně dle náročnosti akce. 

16. Jaké jsou storno podmínky? 

Při výpovědi Smlouvy učiněné objednatelem se objednatel zavazuje Poskytovateli zaplatit následující níže uvedené storno poplatky:
při doručení výpovědi Smlouvy –méně než 45 dnů před prvním dnem termínu poskytnutí sjednané služby se objednatel zavazuje zaplatit storno poplatek ve výši 25 % sjednané ceny za služby;

při doručení výpovědi smlouvy –méně než 20 dnů před prvním dnem termínu poskytnutí sjednané služby se objednatel zavazuje zaplatit storno poplatek ve výši 50 % sjednané ceny za služby;

při doručení výpovědi smlouvy –méně než 7 dnů před prvním dnem termínu poskytnutí sjednané služby se objednatel zavazuje zaplatit storno poplatek ve výši 100 % sjednané ceny ze služby.

17. Jaká je výše zálohy pro uspořádání akce? 

Pro uspořádání akce vybíráme zálohu 15 000 Kč, která rovněž slouží jako fixace termínu. Po obdržení platby odešleme doklad o zaplacení a potvrzení fixace termínu. Záloha bude započtena vůči dohodnuté částce za akci.